tisdag 24 maj 2016

Utmaning i en dag

April månads utmaning i en dag
 
 
Detta födelsedagskort gjordes till födelsedagsutmaningen med twist.
Regler till denna födelsedagsutmaning
Dagens utmaning blir födelsedagskort med twist. Twisten är att det ska vara CAS (Clean and simple) och innehålla paperpiercing.
 
Ett kort jag inte är nöjd med
Regn och åter regn.
Inspirationskort.
Regler:
utmaningen går ut på att göra ett kort/LO/Alter- eller vad ni nu vill göra som gör oss glada eftersom att vädret inte hjälper till så måste ju vi göra det istället.
Men för att gör det svårt måste ni även ta insperation av mitt kort och ta med någonting från mitt kort om det så är en färg, en figur, eller något annat ni fastnar för i mitt kort.
Dessutom måste regnet/de gråa in på något sätt.

*Så alltså nånting från mitt kort (behöver inte vara identiskt bara man ser att man kan koppla det till mitt kort)
*Någonting du kan hänvisa till det tråkiga vädr...et (regn, grått etc)
*Och det viktigaste av allt kortet/altret ska göra oss glada

Ett lager heter utmaningen
regler:
Ni ska göra ett alter i ett lager ni får alltså bara använda ett papper sedan får ni rita, färglägga etc på det pappret/lagret. men inte lägga till ett t.ex mönsterpapper.

OM man gör en LO så får man självklart lägga till ett kort också men inget papper bakom eller liknade utan det skall vara endast kortet och inget mer!

Regler till vem är jag:
Idag skapar vi ett alster av valfri typ som beskriver dig själv. Vem är jag? Dina favorit färger, fritidssysselsättning, djur du gillar osv. Eller liknande. Låt oss lära känna dig genom ditt alster. Hoppas du hänger på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar