torsdag 19 maj 2016

48 timmars utmaning

 
Mars månad var jag med i en 48 timmars utmaning och det var denna.
Gjorde detta påskkort
Reglerna:
Det blir en enkel liten utmaning som går ut på att jobba med former.
Som ni ser i min insperationsbild så har jag både kvadratisk och oval form på mitt kort,jag har också två stycken rektangulära delar.
Det jag vill se på era kort är minst två olika former.
Ni är fria att använda vilka ni vill bara jag kan se två olika.
Och för att göra det lite svårare, så vill jag också se att det är samma färgskala på kortet. 
Ni får använda hur många olika papper ni vill bara det är åt samma färg så att säga.
När det gäller dekorationer så är det fritt hur mycket eller lite ni vill, ni får ha bild som är stämplat om ni så vill med.
Däremot får det inte vara någon stämplad text.
sen den lilla twisten som jag tycker ska vara med är en fjäder.
stansad, stämplat, målad, mm allt är tillåtet bara jag kan se en fjäder.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar