lördag 13 april 2013

Scrap and pearl event i globens annex

Förra helgen var jag på en mäcktig upplevelse.
Jag och Helene Svensson åkte till stockholm och var med om något så stort som 1000 scrappare och pärlpysslare som samlades under samma tak med ca 20 butiker som sålde saker till oss.
Det var riktigt kul att se på vad alla gjorde.
Tagit från hotellfönstret på morgonen.

Tagit när vi stod i kön på väg in kl 8.30 på morgonen.


Tagit på kvällen från balkongen många hade då redan begett sig för att återkomma tidigt nästa morgon.
Vi satt kvar tills det stängde kl 21 på kvällen.

Jag fick gjort lite grann
först gjorde jag två LO


Båda från vår resa till Kenya.

Sen gjorde jag ett kort till Jonathans nyfödda kusin. gick runt och letade efter en rolig ny  och annerlunda kortvikning.


Samtidigt hittade jag en rolig vikning på ett pressentask som jag begav mig på när kortet var klart.
Insidan

Från sidan

Framsidan

Från andra sidan
denna tyckte jag blev riktigt läcker. ska helt klart göra fler

2 kommentarer:

  1. Wow, förstår att det var en mäktig upplevelse i Globen!! Hade gärna strosat omkring där om det bara varit lite närmare!
    Vilka härliga alster du hann med att göra, jag vet inte om jag skulle kunna klara av att få ihop något bara sådär! :P
    Jag tycker oxå att din "väska" blev läcker! Så roligt med en annorlunda vikning.

    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga alster! Har du någon beskrivning på kortvikningen och väskan?

    SvaraRadera