söndag 27 maj 2012

Nu har jag fått gjort en hel del.
I torsdags så fick jag gjort 2 st kort av samma modell när jag var på scrapträff.
Jag hade inte med några dekorer dit så jag dekorerade dem hemma
så här blev de.
Denna annerlunda kortvikning kallas för two pocket treat holder.





Det översta kortet blir till dagis det andra fick svärmor idag på mors dag.
Tyvärr har jag glömt fota kortet min mamma fick igår.

Jag har även fått gjort det första av studentkorten som jag fått beställning på.
det blir ett bokkort.

´
Detta kort är gjort till en färgstark tuff tjej har jag förstått på beskrivningen.
Det ska ju göras personligt. :-)
Boksidorna där inne blev tyvärr lite snea men de blev lite fräckt det med.
Har börjat med nästa kort som jag fått beställning på med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar